torsdag 2 december 2010

Mitt skrivbord

Jag har ett projekt. Måste städa skrivbordet. Ska nu försöka lägga in en bild av nämnda skrivbord här på bloggen. Det är inte bra att det ser ut så, men så blir det dom perioder när jag har mycket jobb. Jag är liksom inne i ett slags jobbfrenesi, och sen när det börjar lugna sig tittar jag mig omkring och tänker "va, var är jag, vad hemskt det ser ut!" Så nu ska jag ta tag i det. Eller kanske imorgon. I alla fall har jag köpt en exklusiv chokladkaka som jag sedan ska belöna mig med. En med citron och havssalt. Kan inte vara annat än gott.
OK, bilden kom ovanför inlägget. Ja, det spelar väl ingen större roll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har väl hört det man säger om att skrivbordet avspeglar insidan av ens huvud. Alltså, ett full skrivbord = ett fullt huvud, ett tomt = ett tomt :D

Lycka till med bloggandet!

Monica Hortell sa...

Tack för det Tofflan - det känns genast bättre! :-)