söndag 8 september 2013

Sommar och Små Prylar

Väldigt vad sommaren håller i sig. Nästan 24 plusgrader idag, det kan man sannerligen inte klaga på. Jag tror aldrig jag har varit med om att det är shorts- och linneväder så sent som den 8 september. Inte för att jag går i shorts och linne numera, annat än på balkongen och i andra insynsskyddade miljöer.

En hel del röjning pågår här. Det är fortfarande täta turer till Återbruket, och dessutom måste jag ta ställning till vad som ska göras med alla hundratals Små Prylar som finns överallt. Ju mer jag städar, desto fler Små Prylar dyker upp. Intressant men hemskt.

På torsdag kommer en fotograf och ska plåta lägenheten. Den kommer att vara så fin, så sen vill vi väl aldrig flytta.

2 kommentarer:

Ditt och datt sa...

Små prylar kan vara bra att ha ...

Monica Hortell sa...

Ja det är just det...