fredag 25 november 2011

Nere i förrådet



Dagens första uppdrag avklarat: Jag har hämtat jullådor från källarförrådet. Precis som jag fruktade var det dammigt, eller snarare vidrigt, äckligt smutsigt. Jag är rädd att våra saker, till exempel dom snyggt blåa fåtöljerna (som jag hade i min förra lokal) blir förstörda. För man ska väl inte behöva plasta in varenda grej i förrådet?
När jag hade torkat av dom två flyttlådorna med en ren trasa, såg trasan ut så här:


Inte okej, eller? Man kan ju tro att jag har torkat av en oljig motor....
Så nu har jag mailat till styrelsen (och bifogat bilden), och hoppas få en reaktion. Kanske man kan sätta in ett bättre filter eller så.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket välorganiserat förråd jämfört med mitt..

Monica Hortell sa...

Vi har det välorganiserat men ändå överfullt. Och som sagt smutsigt. :-(