lördag 5 november 2011

TV och sudd

Jag är helt matt av att ha sett dom bra TV-program som sänds på lördagar. Så mycket bättre och Downton Abbey - ingendera vill jag missa en enda sekund av! Downton Abbey är så otroligt välgjort så jag ryser.

Lite jobb har jag försökt hinna med idag också. Eller "hinna" är fel ord, jag hade gott om tid. Men jag försökte koncentrera och disciplinera mig, så det blev något gjort. Och det var oväntat svårt. Som det är ibland, utan direkt anledning. Förmodligen kommer det att flyta hur bra som helst imorgon.

Ögat blixtrar fortfarande, men inte lika mycket som igår. Däremot ser jag lite suddigt med det. Hela tiden försöker jag blinka bort suddigheten, och jag hoppas att även den är tillfällig och att jag snart blir klarsynt igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med dig vad gäller Downton Abbey. Superbra program.
C

Monica Hortell sa...

Jag såg att det ska bli en tredje säsong också! Hurra! Man vill inte att det nånsin ska ta slut.