måndag 25 april 2011

Vilken perfekt påsk!

Annandagen. Sista dagen av den här fantastiska påsken. Ännu en dag med sol och sommarvärme.
Balkongsyrenen är fullt utslagen och doftar som bara syrener gör. Rena parfymeriet, särskilt framåt kvällen.



Jag känner mig behagligt nervarvad. Har gjort precis det jag ville i helgen, dvs nästan ingenting. Solat, läst etc. Och så har jag bokat boende i Spanien nästa februari - fantastico! Är också jätteglad att jag har varit ute och joggat flera gånger och att det går så osannolikt bra. Idag ska jag vila från det, så det inte blir överansträngning i något knä eller så. Fast jag ska förstås ändå gå ut och ta en rejäl runda, i lagom promenadtakt då.

Idag har jag dessutom en del nyttiga saker att göra, så det blir ett par timmar vid datorn. Senare.

Inga kommentarer: