fredag 2 september 2011

Blandat

Det var riktigt kul att jobba en stund idag. Som att leva lite normalt igen. Men sen fick jag ont i huvudet och blev väldigt trött. Fick mer ont i huvudet än jag har haft i foten... Så, åter till vila, bok, slumrande etc.
Framåt kvällen kvicknade jag till. Drack till och med en gin & tonic före maten, och en efteråt också. (Men dom var inte så starka.) K. åt sin älskade ugnsgratinerade falukorv, jag gjorde egen mat. Torskfilé med tomat, basilika och schalottenlök, och för säkerhet skull stekte jag några baconskivor också.
Sen tittade vi på Ungern-Sverige. 2-1 blev det, och det var en spännande match.

Det har gått en vecka nu sen jag kom hem från Hand- och fotkirurgiska kliniken med foten i paket. Som framgått här på bloggen har allt gått hur bra som helst. Mycket över förväntan så här långt. Nu ser jag fram emot fredag nästa vecka, när stygnen ska tas.

Inga kommentarer: