måndag 28 maj 2012

Astrologiskt kvällsevenemang

Jaha, så var det tio grader, regn och gråväder igen. Inte så inspirerande, men jag stretar på med de små projekt jag har just nu. Och ikväll ska jag iväg och prata om astrologi för en grupp kvinnor som är med i ett nätverk vid namn Vattentornet. 17 pers är anmälda, och det ska bli riktigt kul.

"Hur tänker du lägga upp det?" frågade någon. Och sånt jag kan sällan svara på, för jag vet i regel inte exakt hur jag ska lägga upp en astrologikväll. Det beror på vilka människor som är där, hur det känns, vilken kontakt jag får med åhörarna/deltagarna.
Men jag har förstås en grund att stå på, en viss vana att prata om ämnet, annars skulle jag vara nervös.

3 kommentarer:

Ditt och datt sa...

Va kul! Hoppas du tycker att det har gått bra!

Monica Hortell sa...

Det gick superbra!

Anonym sa...

Vad roligt! Blir det någon mer sådan kväll? T. L