onsdag 30 maj 2012

Effektiv

Extremt effektiv. Det har jag varit idag. Praktiska saker, telefonsamtal, mail, skrivande - det har varit något hela tiden, och jag har ilat från det ena till det andra. Ett par mail har jag kvar att skriva, och sen kan jag liksom stänga boken för ett par dagar.
Packa mitt handbagage ska jag också göra snart, så allt är förberett. Planet till Luleå går 12.20 imorgon, och eftersom nu flygbussarna går som dom gör måste jag gå hemifrån ca 9.35. Onödigt tidigt, men vad gör man? Idag har det varit ytterligare tågtrassel, från Stockholm den här gången. Det tycks vara varannan dag, så imorgon kan det vara Uppsalas tur att ha fel på något av det som det alltid är fel på. Alltså räls, lok, växlar, ledningar, ström etc. etc.

Flyget brukar däremot vara i tid. Och resan till Luleå tar ungefär en 75 minuter - ganska lagom.



1 kommentar:

Anonym sa...

Trevlig o vilsam resa.
C