fredag 31 augusti 2012

Ändrad flight

Jag fick ett mail från Norwegian angående vår bokade flight till Malaga i januari. Dessvärre, beklagar etc. etc. - avgångstiden är ändrad från 07.30 till 10.35. Jag blev jätteglad! 10.35 är en väldigt civiliserad avgångstid, och så underbart att slippa gå upp 4 på morgonen. Nu blir det mer normalt.
Tur att jag läste mailet igen nyss, för nu ser jag att även dagen är ändrad!!! Vi åker plötsligt en dag tidigare, och på Kittys födelsedag blir det då dessutom.
Ja, det är väl ingen nackdel på något sätt. Hoppas bara att den lägenhet vi ska bo i är ledig ett dygn tidigare än planerat.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men i morgon är väl inga tider ändrade??? Vi tar 16-bussen (3:an) och hoppar av på Väderkvarnsgatan! Håll utkiks efter oss!

Ditt och datt sa...

Jag gjorde precis som du!

Mail från Norwegian med ändrade tider - men gu va bra!!! Tittade lite till - woops - ändrad dag! Jag hade hur lätt som helst kunnat missa ändringen av datum - puh!

Jag tittade på priserna och min resa den 1/2 var dyrare än den som de har ändrat till - 31/1. Vet inte om jag ska ringa och tjafsa om det ... Hoppas också att lägenheten är ledig en dag tidigare än vad som är bokat, annars kanske ni får en hyresgäst :-D!

Monica Hortell sa...

Inga tider är ändrade imorgon, ni är välkomna till Källargalleriet..:-)

Och MN: våra priser är ändrade på samma sätt. Man kanske kan avboka och sen beställa den nya till det lägre priset. Om man orkar.