söndag 19 augusti 2012

Ledsen hund fick åka hem

Nej, lilla Pricken fick åka hem. Det gick inte, han var alldeles olycklig, så matte (eller egentligen reservmatte) kom och hämtade honom i cykelkorgen.
Inget hundvaktande för oss den här gången alltså.

Jag är så tagen av denna upplevelse, så jag kan inte koncentrera mig på nåt blogginlägg. Ett ledset djur  i lägenheten, det är inte kul.

I flera dagar har jag tänkt på det här med Pussy Riot och jag har en massa funderingar om det som jag vill uttrycka. Men jag har liksom inte orkat, och nu gör jag det ännu mindre.

Klibbigt som tusan idag. Men jag gillar det - hellre varmt och klibbigt än kyligt och torrt.

Ska nu skingra tankarna med en wf-match.

Pust.


4 kommentarer:

Unknown sa...

Hej!
Allt är frid och fröjd här hemma. Han har till och med ätit lite mat. Milla blev glad när han kom igen. Sov så gott nu. Jag tror det här var bra ändå, han hann känna in sig lite hos er. Vi hörs i morgon!

Monica Hortell sa...

Kul att Milla blev glad! Jag tror dom håller på att bli jättepolare.

Anonym sa...

Men lilla gubben!!! Jag skulle ha kommit över och extragosat, jag älskar hundar, speciellt av denna sort!!!!!!!!

Monica Hortell sa...

Jag vet inte om ens det hade hjälpt... Men hunden är underbar, man kan inte annat än älska den.