måndag 8 september 2014

Motvillig röstning

Jag röstade faktiskt innan vi åkte. "Faktiskt" skriver jag, eftersom det tog emot. Det finns inget parti jag gillar längre, inget jag känner sympati för, inget jag ens respekterar! Så jag gjorde som tydligen många andra har gjort i år: Röstade på det minst dåliga. Som kanske är jättedåligt men ändå kändes ärligast.

Vad har hänt med politikerna, och varför är årets valrörelse så liksom...feg och föraktlig?! Usch.

Jag är nästan rädd för valresultatet och hur det kommer att bli sen.

Anybody länkade till Bitterpittens Valguide, och jag håller med om mycket i den.

1 kommentar:

Lesley sa...

Vi har exact samma problem i UK infor var val i maj 2015...ingen att rosta pa an UKIP som inte har haft en enda MP...men dom kommer ofornekligen....anti EU vi vill har var makt tillbaka i vart land snarast!