måndag 6 april 2015

Det är inte slut

Nu är det väl inga kvar som går in och ens kollar den här bloggen, kan jag tänka mig.
Den bara självdog, dvs jag slutade skriva utan att det var planerat. Det bara blev så, och det har känts enbart skönt tills igår ungefär.

Av nån anledning drar det lite nu igen. Just nu är jag helt trött i huvudet efter att ha utfört diverse nyttiga ekonomiska saker, typ sorterat kvitton, hämtat nytt bankid, skrivit ut blanketter om bostadsförsäljning...alltså sånt jag tycker är otroligt tråkigt och som faktiskt har gett mig något som liknar huvudvärk. Men imorgon eller nån annan dag kan det tänkas bli lite bloggpyssel. Helt slut är det nog inte, och det glädjer i alla fall mig själv.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jo då, jag kollar alltjämt i stort sett dagligen och har varit smått besviken över att du inte har bloggat. Nu hoppas jag att du verkligen fortsätter för det är så trevligt läsa det du skriver.
C

Monica Hortell sa...

Härligt att höra C! Jag kommer nog att skriva lite då och då, om än inte lika ofta som förr.

Annika sa...

Välkommen tillbaka! Jag läser gärna din blogg!