torsdag 13 december 2012

Inget särskilt

Nu har vi ett nytt kylskåp. Alla matvaror har hämtats från balkongen - vilken tur med vädret vi har haft! Trodde jag aldrig jag skulle säga, allså vara glad över minusgrader...det är kanske första gången?

Ett samtal med TryggHansa gav 2.250:- i ersättning, och det tycker jag är bra med tanke på att det gamla skåpet var sju år när det pajade.

Även andra nyttiga samtal har jag ringt idag. Men vissa människor går aldrig att få tag på, och när en röst säger att mobilen inte går att nå, då kan man inte göra så mycket.

I mitt inre filar jag på ett mer seriöst inlägg om politik, men det får anstå till en annan dag. Nu ska jag slutföra en wordfeudmatch mot K., och hon kommer att vinna! Jag fattar inte hur det har gått till, men hon har blivit jätteduktig.

2 kommentarer:

Ditt och datt sa...

Du är glad för minusgrader och K är glad för att solen inte skiner - jag är förundrad! :)

Monica Hortell sa...

Ja, världen är upp och ner...:-)