måndag 30 juni 2014

Sporadiskt

Det är inte svårt att vänja sig vid att det är 25-30 grader varmt varje dag. Det går faktiskt hur bra som hhelst.
Egentligen hade vi aldrig tänkt vara i Spanien på somrarna. Det var ju vinterboende som var själva grejen, allt för att slippa snö, mörker och halka. Men vi börjar nästan tänka om. Och just den här sommaren är väl mycket bra vald, med tanke på hur uselt väder det tycks vara hemma.

Bloggen tynar sakta bort, det är bara att konstatera. Jag glömmer bort den. Sol, promenader, tapas, fotbolls-VM...och dagarna försvinner.

Det känns inte heller lika meningsfullt att skriva som det gjorde i början. Jag har helt enkelt tröttnat.
Därför lär det bli sporadiska inlägg även i fortsättningen. Så får jag se om gnistan kommer tillbaka. Den kanske inte gör det. Eller kanske återkommer den snart.

I alla fall så tror jag inte jag har känt mig så fri och avspänd i hela mitt liv. Imorgon ska jag börja träna på ett gym som ligger några kvarter härifrån - hoppas det blir pricken över i!
😎

1 kommentar:

Lesley sa...

Jag hoppas och tror att du fortsatter Monica, det ar sa kul att lasa. Men ibland behovs det en tid dar allting lungnas ned...helt enkelt man tag en semester fran det vardagliga.
Det behover du just nu...i och med att ni ar i spanien visas att det finns ett ennat liv som oppnar en ny horisont och framtid. Du tag vara pa det och det ar mycket halsosamt!