måndag 14 april 2014

Glest

Nu vet jag inte vad som händer med den här bloggen, eller snarare så händer väl just ingenting. Det pågår så mycket annat, och dagarna svischar iväg och det känns inte så viktigt att skriva blogginlägg.

Packningen fortskrider enligt planen i alla fall, och dessutom är det mycket som handlar om papper och avtal. Lånehandlingar, elavtal, byte av internetleverantör, ny bankkontakt, allmän adressändring...det kommer Synnerligen Viktig post varje dag.

Det känns i alla fall fortfarande helt rätt att vi ska flytta. Jag till och med längtar efter att bo på 46 kvadrat! Bra magkänsla.

Hur som helst, det blir nog lite glest mellan blogginläggen ett tag framöver. Men lägga ner tänker jag inte göra. Tror jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det vore tråkigt om du lade ner helt. Har ju fått en vana att kolla av hur det går för dig i ditt liv då och då ju... (;-)

Monica Hortell sa...

Kul att du läser Jerry! Och jag kommer nog att skriva lite då och då även i fortsättningen. Efter en dryg vecka utan bloggande kändes det lite tomt.