onsdag 8 juni 2011

Nöjd och lugn

En till perfekt dag har det varit. Inget regn föll över Uppsala, trots att det kom störtskurar i t.ex. Stockholm. Prognosen för dom kommande dagarna ser också extremt bra ut.
Imorgon ska K. och jag köpa balkongväxter. Vi var på väg ut på en kvällspromenad tidigare, men jag kände direkt att mina fötter inte skulle klara det. Så jag gick till gymmet istället medan K. traskade iväg som planerat.
Innan dess satt jag på balkongen och läste Sara Lövestams "Udda" - en bok som jag verkligen gillade. Jag kunde inte lägga ifrån mig den utan läste ut hela direkt. Önskade att den hade varit längre.
Jag känner mig så otroligt nöjd och lugn och balanserad, så jag vet inte vad jag ska skriva om! Undrar hur länge det kommer att kännas så...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men du... "nöjd, lugn och balanserad"... Samma här! Har jag fått energi av värmen precis som du brukar få???

Monica Hortell sa...

Härligt att höra! :-D