onsdag 29 juni 2011

Packas

Här packas det för fullt. K. stryker kläder som sedan ska skrynklas ner i väskan, men det är ju bra om dom är i någotsånär hyfsat skick innan.


Fast K. brukar inte skrynkla så mycket, det är mest jag som gör det. Jag är dålig på att packa i största allmänhet, jättedålig. Och det är ju så tråkigt! Det enda som är tråkigare än att packa är att packa upp - det är verkligen vedervärdigt.
Vädret i Luleå är bra just nu, 22° redan. yr.no envisas ändå med att det ska bli 17° imorgon, men nu väljer jag att inte tro på dom.
Det känns kul att åka upp, och så härligt det ska bli med riktigt ljusa kvällar och nätter!

Idag går vi till min 85-åriga mamma direkt när vi har checkat in på hotellet. Hon orkar inte laga mat längre, men vi köper med oss något, och så vill hon att vi köper vin också. Så blir det väl en sittning på hennes balkong. Får se hur mycket klockan är sedan, om vi hinner träffa något av mina syskon senare på kvällen.

Förhoppningsvis kommer jag åt någon dator ibland, så jag kan skriva några blogginlägg. Nu ska jag kolla om jag eventuellt har glömt att packa ner något viktigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha en skön resa! Jag åker till min mamma på måndag en vecka och sen följer hon med hit upp ungefär lika länge.

Hälsa K!

Packa fint nu! ;-)