lördag 4 maj 2013

Fest och mätare

Oj, det ser ut att bli en ganska lång bloggpaus, eller inte paus men en period av enbart sporadiska inlägg. Det känns skönt att låta bli.
Idag är det i alla fall dags för något jag sett fram emot ett bra tag: Återträffen med Norrlands Nations Teatergrupp. För 42 år sen umgicks vi intensivt under ett års tid, man kan bokstavligen prata om dygnet runt. I början av 80-talet sågs vi igen, men även det är ju väldigt länge sen. Så det ska bli otroligt spännande att träffas nu!

En annan kul sak, av en helt annan karaktär, är att jag har köpt en blodtryckmätare. Så nu ska det mätas. Superintressant. Man kan kolla skillnaden på trycket om man exempelvis har druckit vin eller är stressad eller...ja, vid alla möjliga tillfällen. "Det ska bli min nya hobby" sa jag glatt till K. som också blev eld och lågor. Vår första mätning var lovande, särskilt min. Extremt bra värden. Och eftersom jag nu ska på fest blir det spännande att kolla om morgondagens tryck är högre.
Det gäller att roa sig på alla möjliga sätt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på namnsdagen! Önskar dig en trevlig återträff.
C

Anonym sa...

Grattis på namnsdagen! Önskar dig en trevlig återträff.
C