måndag 28 maj 2012

Nöjd

Kvällens astrologiprat gick väldigt bra. Det är något speciellt med kvinnogrupper, det passar mig helt enkelt. Självklart kan jag prata även när det är män närvarande, men just när det handlar om astrologi funkar det bättre om det är bara kvinnor. Jag kan "hålla i energitrådarna" på ett annat sätt.

Nu har jag lite lagom med saker att göra innan jag åker till Luleå på torsdag. Det blir en snabbtripp, torsdag-söndag, och jag ska bo på hotell. Ensam. Lyxigt värre, fast det är inte flådigt hotell och priset var extremt bra.
En del tycker det är konstigt att jag bor på hotell när stan kryllar av släktingar, men jag vill ha det så. Det blir så intensivt att träffa alla ändå, och det är skönt att dra sig tillbaka till ett eget rum framåt kvällen/natten eller vad det nu blir. Ja, det ska verkligen bli mysigt!

Inga kommentarer: