fredag 7 september 2012

Vår nya utsikt



Ja, så pjåkigt blev det inte, det nya huset framför oss. Etapp 4 av Tornet. Helt okej att titta på. Och utsikten som vi sörjde när den började försvinna, den har vi glömt nu. (Fast K. säger att hon inte har gjort det.) Den gröna ängen, slottet och domkyrkan, fint men inget att vara sentimental över.
Om en eller ett par månader är det inflyttning. "Titta, nu kommer garderober," sa K. idag.

Försäljningen av etapp 5 har gått så trögt, så nu har de sänkt priserna. Intressant att se om det tar fart i och med det.

3 kommentarer:

Ditt och datt sa...

Nä, med tanke på den fantastiska lägenhet som ni har, så håller jag helt med om att utsikten inte är så pjåkig! Snarare väldigt vanlig!

Jag tittar just nu ut på den utsikten jag har och jag ser rakt framför mig tre huskroppar i olika dimensioner, 2 cm av Lidingöbron och till vänster lite grönt och till höger lite grönt och några villor. Och det funkar bra! :-D

Monica Hortell sa...

Det jag kommer ihåg av din utsikt är himmel och träd! Massor av himmell.

Ditt och datt sa...

Ja, det förstås! :-D