onsdag 24 april 2013

Gamla papper

Dagarna går. Men jag utnyttjar inte tiden särskilt effektivt utan har kommit in i nåt slags läge där jag skjuter upp allt som går att skjuta upp. Det som absolut måste göras blir dock gjort, så det är ingen fara på taket egentligen.

Några intressant timmar hade jag igår: Jag har sparat dagböcker, brev, dikter och anteckningar från tonårstiden, från perioden mellan 14-18 år finns det en hel del intressant. Det ligger tillsammans med alla foton i stora turkosa lådor, och jag har inte gått igenom det på väldigt väldigt länge. Men nu började jag alltså rota lite i dessa lådor, och jag kände att oj, vad häftigt att se hur jag tänkte och vad jag gjorde i den åldern! Riktigt fascinerande. Det blir nog några utdrag och förnumstiga citat här på bloggen vad det lider.

Inga kommentarer: