fredag 12 april 2013

Kryss med LCHF

Ikväll blir det nya roligheter - jag ska åka på LCHF-kryssning! Med Silja Galaxy. Drygt 300 LCHF:are är med på resan, så det kan bli en del trevliga kontakter och samtal. Fredag kväll ägnas åt buffé och mingel medan morgondagen fylls av föredrag som alla låter intressanta.

Som på beställning är större delen av SvD:s förstasida ägnad åt det sensationella faktum att tallriksmodellens skapare nu tycker att det klassiska upplägget innehåller lite väl mycket kolhydrater. Man kan ta bort en potatis, tycker hon. Hm, ja, man kan nog ta bort allihop.

Jag har i alla fall tagit fram en liten kabinväska och ska nu bestämma vilka kläder jag ska ha med. Det behövs inte så mycket, eftersom jag bara är borta ett dygn.

Vädret då? + 4 än så länge och gråare än nånsin. Känns som 0 enligt min väderapp. Ostlig vind. Inget vidare. Men söndag ska bli bra.

Inga kommentarer: