tisdag 29 oktober 2013

Ganska tråkigt

Det börjar bli lite tråkigt nu. Jag har ju annars väldigt stor tolerans för sånt, men nu tycker till och med jag att det är ganska trist. Det finns inte så mycket jag kan göra, jag är trött men inte så trött att jag kan sova, TV-repriserna avlöser varandra, några enstaka wordfeudmatcher spelar jag...mja, halvdant allting.
Igår jobbade jag några timmar, och det gick utmärkt, men idag är det mycket trögare.
Mörkret är en bov i sammanhanget. Just slutet på oktober, när vintertiden införs och nätterna börjar redan på eftermiddagen, har jag aldrig gillat. Men jag brukar vänja mig efter några veckor.

Foten, det kan jag se av den, är blå. Eller blågrön. Det ser konstigt ut. Men den känns okej, så det är nog ingen fara.

Nu ska jag göra ett till jobbförsök. Det kan bara gå bättre.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fast du... det är bara slutet av OKTOBER än så länge... :-)
Jag har haft en givande dag i Stockholm idag, men det var ett fasligt bytande av skor för mig. Det här med fötter är inte lätt alla gånger...
Krya på din fossing!

Monica Hortell sa...

Hoppsan. Jag har ändrat. Bra att du är uppmärksam..:-)
Kul att Sthlm var givande. Hoppas på bra fortsättning!