söndag 5 juni 2011

Glömt skriva

Idag har jag liksom glömt bort bloggen, det var ju nåt nytt. Engångsföreteelse hoppas jag.
Jag har väl ingen större inspiration just nu heller. Dagen har varit lugn och behaglig i största allmänhet. Inget direkt som retade mig i tidningarna, fast jo, det var det visst! UNT:s förstasida upptogs till största delen av en artikel om en "kränkt" skolelev, och jag blev faktiskt så retad av det så jag orkar inte ens skriva om det. Usch, jag hade förträngt det tills nu...

Träningen går suveränt bra, det är långt över förväntan. Gammal styrka håller på att återvända. Och jag kan göra rörelser med axlarna som var helt omöjliga för bara två veckor sedan. Micket bra!

Imorgon är det söndag igen. Inte mig emot. Förhoppningsvis kommer jag ihåg bloggen då också.

Inga kommentarer: