tisdag 14 juni 2011

Känns som sommarlov

Det känns som sommarlov. Fast jag har inte det, tvärtom har jag ovanligt mycket att göra för den här årstiden. Eller mycket och mycket...juni-augusti är brukar vara så lugna så jag är nästan sysslolös, men nu är det lite saker att göra då och då. Inte varje dag och inte så jag blir överansträngd, men ändå - det rullar på.
Ändå får jag en känsla av lov och långledigt. Det kanske är vädret, som ju är mer normalsommarbetonat nu. Jag vill läsa böcker och gå ner i lågvarv.

Den här tisdagen har hittills bestått av träning, liggande på Bemermattan, svarande på några mail, ett par koppar te, en tur till ICA och egentligen inget mer. Nog låter väl det som sommarlov? Jag tar nog fram en bok nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, söker en beter• Någon som har en till salu?
Med vänlig hälsning, Lena
0706011961