onsdag 9 januari 2013

Stress och packning

Nu är det dags igen att plocka fram alla laddare och kablar och saker som ska med på resan. Mycket sånt blir det.
Mycket annat är det också, det har inte varit många lugna stunder på sistone. Idag började jag plötsligt må illa - riktigt illa. Kände mig konstig och kall och blek. Om jag hade haft anlag för kr-ksjukan hade jag säkert fått den, men den brukar som tur är inte drabba mig. Faktiskt aldrig. Och det känns bättre nu. Kanske var det ett slags stressymptom.

Hyresgästen har varit här och hämtat nyckel och fått lite allmänna instruktioner. Taxi är beställd till 7.45 imorgon. Nu handlar det om att få ner all packning i resväskan, men det är tack och lov K:s uppgift och specialitet. Fast, just det, vad ska jag ha för packning? Det är inte riktigt klart än. Men det jag hade med förra året funkade bra, så jag kör nog på samma.

Inga kommentarer: