måndag 18 februari 2013

Kort beskrivning av dagen

Väderprognoserna verkar stämma...det ska bli regn. Några droppar har kommit redan ikväll. Ja, ja, en dålig vecka av tio kan man stå ut med. Men trist för dem som bara är här just den veckan.

Måndagens dagbok:

Vi har haft en lugn dag och kväll.
Måndagar är min jobbdag, så jag har suttit rätt mycket framför datorn.
Handlade lite på Mercadona sen. Kul som vanligt.
Åt en god hemmamiddag med kryddig biff, guacamole och mycket grönsaker.
Spelade wordfeud.
K. varierar med Candy Crush. Jag är rädd för att börja med det - tänk om jag blir lika galen och beroende!
På det hela taget har det varit en trivsam dag, fast jag har rört mig alldeles för lite.

Vi kollar vädret en gång i timmen, men det kommer inga nya, bättre budskap.
Det är i alla fall varmt än så länge.

Med andra ord: Lugnt och vilsamt just nu. Troligen blir det mer livat imorgon.


Inga kommentarer: