tisdag 31 juli 2012

Regnbågspelaren


Några ord om dagen: den gula pelaren blev regnbågsfärgad och allt gick jättebra. Turister plåtade, folk kollade, media filmade och intervjuade, Kitty har varit med i både Rapport och ABC-nytt. Alla inblandade: Maria från Akzo Nobel, Johanna från Agency, Ronny från Nordsjö var supersnälla, hjälpsamma och proffsiga. Nikki och jag var också aktiva och målade febrilt. Kul på alla möjliga vis,


Jag hade skrivit en text om detta, alltså ett långt och riktigt utförligt blogginlägg, men den försvann pga diverse omständigheter! Och nu orkar jag inte återskapa den, eller jag kanske inte ens kan det. Men det var alltså väldigt lyckat, hela grejen. Det var som en happening.

I morgon åker vi till Sthlm, så det blir några dagars blogguppehåll.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättekul! Och jag ska dit och fota vid tillfälle!!!
Vi ses!!!