fredag 13 juli 2012

Skurar och stress

I förmiddags hade jag ett ärende ända borta i Eriksberg. Cyklade dit, en väldigt lagom och fin cykeltur. Solen lyste så snällt, men nog 17 kom det en skur samtidigt. Alltså regn fast det var soligt, nu får väl ändå vädret skärpa sig!
Nu när jag tittar ut ser himlen helt okej ut i norr, men i söder är det dova, tunga, grå moln. Fler skurar är nog att vänta.
Nu ska jag försöka ta mig samman och skriva ihop en liten grej som ska skickas idag. K. jobbar till 21 som vanligt, B. ska besöka några butiker. Och sen gör vi nog mat hemma.

Det börjar kännas aningen stressigt med allt som ska fixas innan semestern. Men vi har i alla fall lämnat nycklar till blomvakten. K, har lagt fram lite kläder hon ska ha med till västkusten. Hon gillar att packa i god tid. Jag måste också börja tänka lite. Varma kläder? Eller kommer det ett pålitligt högtryck snart?

Nej, usch, nu måste jag göra lite nytta. Koncentrationen är inte alls bra idag, men det får gå ändå.

Inga kommentarer: