söndag 15 juli 2012

Enklare att packa

Jag vet inte hur det blir med blogginlägg den närmaste tiden. Jag ska inte ta med datorn!
Jag kan nog snika in mig på nåt nät nånstans ibland, men inte varje dag. Det kan vara skönt med en paus också.

Vi har haft en trevlig dag och kväll so far. Både nytta och nöje. Jobb med hemsida, champagne, wordfeud, packning, oxfilé...gott och blandat kan man säga.
Nikki åkte hem med 21-tåget. K. följde henne till stationen och råkade ut för extremt störtregn på vägen hem.

Jag är inte helt klar med min packning, så det måste jag ta itu med nu. Har bestämt mig för att ta en något större väska, så behöver jag inte ha så snävt urval av kläder. Och varför ha kabinväska när man inte ska flyga? Det är lika lätt att dra en något större väska till och från tåget. Och vad skönt det är att slippa tänka på vätskor och vassa föremål. En sax, javisst. En nagelfil, okej. Vatten. Hygienprodukter överskridande 100 ml volym...yes. Allt blir mycket enklare.

Inga kommentarer: