tisdag 6 september 2011

Dusch


Gladpack och plastpåsar har fått ett nytt användningsområde som duschskydd för foten. Syster K. hjälper mig att göra en helt vattentät förpackning. :-)


Sen gäller det att inte halka, och hittills har jag kunnat undvika det.
Men oj vad jag ser fram emot att kunna duscha som vanligt, och förhoppningsvis kommer det att funka från och med lördag.

Det har regnat hela natten och är fortfarande helt igenmulet. Nu på sistone har dom flesta regn kommit just på nätterna, medan det är i stort sett uppehåll på dagarna. Precis som det ska vara.

I tidningen läste jag att en Tandvårdsexpert anser att föräldrar ska borsta sina barns tänder tills barnen är i tolvårsåldern. Borsta tänderna på en normal, frisk tolvåring! Det tycker jag är rentav äckligt. Av många skäl och på många nivåer.

Inga kommentarer: