måndag 19 september 2011

Hugger i foten

Idag gör det plötsligt ont i foten. Inte farligt, men det hugger till rejält ibland. Hm. Det beror i alla fall inte på att jag har ansträngt den, för jag är väldigt försiktig och håller mig till det rekommenderade högläget i soffan eller sängen. Hoppas det är en naturlig del av läkningsprocessen. Det gör olika ont i olika perioder, enligt doktorn.
Imorgon ska jag göra en utflykt i alla fall, per taxi förstås. Vi är bjudna på middag hos H&T, och det ska bli jätteroligt att göra nånting, att träffa vänner och mysa med god mat och vin.

TV:n har som vanligt gått varm idag, och lite grann har jag faktiskt jobbat också. Lite trögt, men jag fick gjort det jag skulle.
Ett program jag har följt dom senaste veckorna är Maestro i SVT, där diverse kända personer har lärt sig dirigera en orkester. Riktigt intressant. Marit Bergman var bäst och vann. Ola Rapace var snyggast och kom tvåa. Idag var Malena Ernman med på ett hörn som solist, och hon är ju också väldigt snygg. Mycket att titta på alltså. Nu har jag TV-paus. K. tittar på Hollywoodfruarna.

Inga kommentarer: