fredag 9 september 2011

Stygnen borta

K. och jag har ätit en god middag och ser nu på TV i varsitt rum. Vi har SÅ olika TV-preferenser...
Hon har varit i ateljén hela dagen och förberett för morgondagens utställning, och jag är riktigt exalterad över att jag då äntligen ska Lämna Hemmet för första gången på två veckor. Jippi!

Och stygnen är borta! Jag fick hjälp av A-K, som svängde förbi efter sitt jobb. Och jag har verkligen sett fram emot att ta bort dom, det var nästan så jag räknade timmarna idag.
Inga problem alls var det.


Allt hade läkt så jättebra. Nästan ingen svullnad, inget konstigt överhuvudtaget. Och det är så märkligt att knölen är borta. En ny, eller nygammal, fot.
Efter ett tag kunde jag ändå se en liten svullnad, och det är aningen rött och irriterat. Men på det hela taget så är allt perfekt! (Eller vad säger du Bia? Ingen sockerbit.)


Så nu är Etapp 1 avklarad. Jag är hur nöjd och lättad som helst.

1 kommentar:

Bia sa...

Lite underligt utan sockerbit men ser ju väldigt fint ut!