onsdag 21 september 2011

TV-Mopp

Nästan varje dag tittar jag på TV-shop, fast bara på det som handlar om den allt mer oemotståndliga ångmoppen H2O mop X5. På förmiddagarna letar jag bland kanalerna, och ofta hittar jag det jag söker i nån udda kanal som TV4 Sport. Det städas och fejas och ångas, och jag blir verkligen intresserad. Jag står ut med den amerikanska, vidrigt hurtiga raspröstade mannen som demonstrerar det hela, och med den svenska kommentatorn/försäljaren som är lika vidrigt hurtigt raspröstad han. Huvudsaken att jag får se Moppen...
Jag vill prova en! Kommer jag att beställa? Tänk om jag inte kan hejda mig? Tittar jag ett par dagar till så kan det sluta hur som helst.

2 kommentarer:

Bia sa...

Var det inte en sådan Catherine köpte?? Den är faktiskt ganska oemotståndlig :-)

Monica Hortell sa...

Har du sett hennes? Hon är väl ganska nöjd?