måndag 9 januari 2012

Kallt och presenter

Jaha, igår gick jag inte ut på hela dagen för det var så kallt. Idag är det ännu kallare. Och nu bara måste jag pallra mig iväg och uträtta en del ärenden. Hu! Och i Nerja, dit jag snart jag åker, var det +25° för två dagar sen - och idag är det +8°! Extremt kallt för att vara på Solkusten, speciellt i Nerja som har ett eget trevligt mikroklimat. Tänk om det bara är åtta grader när jag kommer dit...fast det kommer nog att vara okej då, har jag en känsla av.

Imorgon fyller K. år. Jag har köpt ett par rätt bra presenter, såna jag vet att hon vill ha men som hon absolut inte tror att jag har köpt. Dessutom en "aktivitet" eller vad man ska säga det, som jag hoppas går hem men som jag inte är säker på. Jag tänkte inte på det när jag valde just den grejen, men det kan hända att hon blir rädd för den... Och då talar jag inte om något fysiskt riskabelt utom om något jättebra och avslappnande. Jag får hoppas på det bästa.
K. brukar inte läsa min blogg, men jag vill ändå inte skriva vad det är - om hon nu just idag skulle få för sig att titta in här.

Nu ska jag i alla fall stålsätta mig. Varma kläder på. Ut i vintern. Burr.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till K! :D