tisdag 3 april 2012

Stirrigt och kreativt

Det har varit en småstirrig dag med mycket pappersarbete. Jag märker att jag snabbt blir uppvarvad om det händer för mycket på en gång - inte bra. Inte med tanke på hur mycket ledig tid jag ändå har mellan varven.
Men jag fixade det jag skulle.
K. var trött i morse efter en nästan sömnlös natt, men tack och lov var hon ledig idag och kunde tillbringa hela dagen i ateljén. Vid 17-tiden ringde hon och frågade vad vi skulle äta (jag: "jag har ingen aning") och tyckte jag kunde komma förbi när jag ändå skulle handla mat. :-)
Det gick knappt att komma in i hennes ateljé, för golvet såg ut så här:


K. var väldigt nöjd med sin kreativa dag. Jag gick till Kvarnen och handlade lite förnödenheter, så vi fick ihop en middag till slut.

Nu ikväll har vi sett Barcelona slå ut Milan ur Champions League. Yes!

Inga kommentarer: