tisdag 24 april 2012

Välgörande


Jag försöker nu kompensera min natur- och friskluftsabstinens genom rejäla promenader. Igår tog jag två, och nu har jag precis varit ute på dagens första. Kunde njuta av bland annat ovanstående vy.
Och en gräsmatta i Svartbäcken bjöd på detta:


Välgörande för sinnet. Och jag drar djupa, djupa andetag när jag är ute. Det kan behövas av alla möjliga orsaker. Jag blev till exempel arg när jag läste i tidningen att...nej, jag orkar inte! Bort med det tills vidare. Nu ska jag ägna mig åt uppskjutet jobb från igår.

3 kommentarer:

Madonnan sa...

Vad härligt med fina blommor och frisk luft, blir lite avundsjuk. Hoppas det är fint väder till helgen :)

Anonym sa...

Vackert!!! :D

Monica Hortell sa...

Det finns nästan inget bättre än fina blommor och frisk luft, och dessutom vet man att hela sommaren återstår...