onsdag 14 mars 2012

Trevligt men trött

Jag skrev inget blogginlägg igår, inser jag plötsligt. Och inte känner jag för att skriva något idag heller. Är trött, särskilt på eftermiddagarna.
Kanske tar jag några dagars paus, jag får se.

Det har i alla fall varit en trevlig dag hittills. Några timmars jobb, sedan thailunch med A. En kopp te hemma, lite peppning till K. som börjar jobba (på 50%) efter att ha varit sjukskriven sen slutet av december. Det känns ändå väldigt tidigt att hon ska börja jobba redan, med tanke på hur dålig hon har varit, men jag hoppas det går bra. Hoppas, men tror gör jag nog inte. Det skulle förvåna mig om det håller.
I alla fall, hon gick iväg för ett 16-21-pass. Jag läste en stund.

Någon ansträngande dag har det alltså inte varit, men just nu känner jag mig helt slut. Sådär allergiaktigt matt som jag kan bli på våren, men det är väl ändå för tidigt för det?! Det blir mer te nu, och mer vila. Ikväll väntar spännande fotboll på TV.

3 kommentarer:

Ditt och datt sa...

Skönt att du är tillbaks :-)!

Anonym sa...

Ajsan ajsan! Ni får se till att pigga på er! Själv hade jag ju fått dåliga värden igen så nu är doktorn inkopplad och hejåhå! Man vill ju vara pigg så här års...

Monica Hortell sa...

Åtminstone tillfälligt tillbaka.
Och man vill verkligen vara pigg nu! Bra att koppla in doktor när det har gått för långt. Själv hoppas jag att Esberitox ska hjälpa den här gången också.