torsdag 15 mars 2012

Slumrar

Aha, min trötthet tycks bero på en liten förkylningsunge. Ont i halsen idag. Och dessutom är jag tröttare än nånsin. När jag lägger mig och vilar slumrar jag genast till, sådär halvt om halvt, och det brukar jag aldrig kunna göra mitt på dagen.
Det får bli en Esberitoxkur, det brukar fungera.

K.s arbetspass igår gick i alla fall bra, och hon var trött men glad när hon kom hem. Nu ska hon snart iväg igen, och det känns aningen motigt. Den lilla kraft hon har samlat kan ju ganska snabbt försvinna, om det vill sig illa. Stabilt är det knappast. Som jag sa redan igår: vi får se hur det går.

Själv ska jag nu slumra igen, sugandes på fyra stycken Esberitox.
På lördag är vi bjudna på middag och konsert i Stockholm, och då vill vi vara pigga och friska.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig!
C

Anonym sa...

Krya på sig!!!