lördag 27 augusti 2011

Alive och nästan kicking

Det går fortfarande bra. Så här glad är jag.


Jag har valt gästrummet som sjukläger. Praktiskt när jag till exempel vill se på TV mitt i natten.

Den Stora Smärtan har inte inträtt än, och jag tror en liten nerv fortfarande är bedövad, i alla fall känns det så när jag trycker på utsidan av foten.
Men det började ändå kännas ordentligt vid 12-tiden, det ilade och värkte betydligt mer än tidigare, så då tog jag en Citodon. Läste lite, dåsade ett tag och gick sedan upp och drack te med K. Läste en stund till efter det och sov sedan i flera timmar. Mår helt OK.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ser mysigt ut med sjukläger i gästrummet! Fortsätt krya på dig!!!

Monica Hortell sa...

Tack! Jag har det faktiskt riktigt mysigt.

Anonym sa...

vilket glatt leende som strålar ut från det vackert färgsatta rummet.

Maria i Umeå