måndag 8 augusti 2011

Lista med bilder

Plikterna är avklarade, och då kan man ju förströ sig på diverse sätt. Jag har roat mig med att knycka en lista från Jerrys blogg igen. Ganska kul, man svarar på frågor genom att googla själva svaret på Google Bildsök. Och tar den första bilden som då kommer upp i sökningen. Kul, för vissa bilder är väldigt självklara medan andra är...oväntade. Som bildgåtor ungefär.
Att man kan googla på bilder har inte jag förstått förrän ganska nyligen. Men det är ju ganska fantastiskt egentligen. Allt finns det bilder på, precis allt.

1. Min nuvarande ålder



2. Min favoritfärg.



3. Mitt namn



4. Mitt andra namn



5. Efternamn

6. Senaste maträtten



7. En dålig vana jag har



8. Favoritfrukt/grönsak




9. Favoritdjur



10. Där växte jag upp


11. Nuvarande hemstad


12. Det i mitt hem som jag uppskattar mest



13. Senaste inköp



14. Något som gör mig glad



15. Längtar efter


Inga kommentarer: