söndag 21 augusti 2011

Folk har börjat halta

Idag inne på Kvarnen såg jag två personer som haltade rätt kraftigt. På väg hem såg jag ytterligare en. Eftersom jag inte har lagt märke till en enda haltande människa på jag vet inte när, så är det förstås mitt seende som håller på och ställer om sig inför fotoperationen på fredag. Alltså kommer det att haltas och linkas och stapplas lite varstans nu, jag kommer att se kryckor, bandage och specialskor överallt.

Imorgon ska jag ringa ortopedkliniken och höra hur lång tid operationen kan tänkas ta och hur dom rekommenderar att jag ska göra med taxi. Förbeställa till en viss tidpunkt eller ringa när allt är klart?
Undrar om ska jag anlita Taxi Stockholm eller Uppsala Taxi?
Jag får säkert goda råd.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du får bra svar! Eller är det en landstingsägd ortopedklinkik??? ;-)
I värsta fall får du ringa Taxi Tofflan om det skiter sig på nåt sätt.

Anonym sa...

Ortopedklinik ska det stå och inget annat! (Jädra eftersläpning på datorn :-( )

Monica Hortell sa...

Haha, nej den är inte landstingsägd, så jag har stora förhoppningar!