torsdag 25 augusti 2011

Förberedd

Så fint vädret blev helt plötsligt. Mulet, fuktigt och varmt. Vid niotiden var det fortfarande 20 grader - inte illa. Jag gick ner till gymmet och tränade för sista gången på ett tag. Det gick bra idag, jag kände mig starkare än på länge.

Dagen har varit ganska stressig, men jag har i alla fall hunnit med allt jag skulle. Har pratat en del i telefon också, med Ulrika, Solveig, Bia och K. bland annat.
Nu drar det ihop sig. Jag har duschat med Descutan (två gånger) och är förmodligen renare än jag har varit i hela mitt liv. I morgon bitti ska jag ta en likadan dubbeldusch.

Eftersom jag inte får äta imorgon innan jag åker, har jag intagit en sen och stadig middag ikväll.


Omelett med ost och tomat, grillad sparris och bacon. Gott och mättande.

Jag får se om jag är i skick att blogga imorgon. Hoppas det. Åtminstone något litet livstecken ska jag väl kunna åstadkomma.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänker på dig idag och tittar in på bloggen i kväll för att se om du har orkat skriva nåt!!
Kram!