måndag 1 augusti 2011

Som vanligt en bra måndag

Den här dagen har varit bra. Jag har varit effektiv, gjort det jag skulle göra och mer därtill. Typiskt måndagar, min favoritdag. Det mesta brukar funka på måndagar.
Vid halvsextiden gick jag ut för att posta ett brev, och då var det så fint väder så jag kunde inte gå in. Jag bara fortsatte att gå alldeles av mig själv. Kom hem lagom för att se slutet på ett program om homosexualitet hos djur. Delfiner, apor, fåglar, ja det finns lite varstans i naturen. Rätt kul, för homofobernas ultimata argument, det om hur "normalt" allt är i natuuren, faller totalt.

K. har jobbat men är nu ledig fram till söndag. På onsdag åker vi till Pride, träffar folk, festar och har kul. Jag kom plötsligt på att då blir det förmodligen inga blogginlägg på ett par dagar. Uj uj. Konstigt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi ses på Pride! Vi kommer in torsdag kväll och stannar till söndag, men har förstås lilla datorn med! Måste ju blogga! :D

Monica Hortell sa...

Ja, hoppas vi ses! Lyxigt att ha datorn med...jag har inte mobilt bredband, så jag får skippa bloggen under några dagar. Om jag inte får abstinens och går till nån lånedator förstås.