måndag 22 augusti 2011

En egen vecka

Väckarklockan pep tidigt idag. Älskade K. hade sin väska packad och var spänd inför resan till England. En liten semester ska hon ha, tillsammans med sin dotter. Dom hälsar på en av K:s äldsta vänner som bor i Bournemouth. Blir säkert mysigt.



Hon gick iväg till flygbussen, och hemma kändes det tomt och stilla. Jag har alltså en "egen" vecka fram till operationen. Ska jobba lite, träna, läsa, göra mina vanliga saker. Och några mindre vanliga som att åka till Stockholm imorgon.

Nyss ringde K. från Arlanda och berättade att allt har funkat så här långt. Bussen gick som den skulle och väskan är incheckad, och i och med det har resan börjat.
Själv ska jag ta mig in till stan om en stund. Lunch med A. och sen några nyttiga ärenden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ring om du känner dig lonely! Jag har en del att fixa med de kommande dagarna, men mina öron är lediga! :D

Monica Hortell sa...

Lonely känner jag mig inte, men det kan vara kul att träffas ändå! Jag har också en del att fixa med, men en fika på torsdag kanske?