fredag 1 april 2011

Tips om blogg

Idag har jag skrivit en del nyttiga saker, och sedan dök jag ner jag i surfandets vågor. Tiden flög iväg, och nu är det ju kväll snart...
På sistone har jag hittat många roliga och/eller intressanta bloggar. Jag har inte fattat det förut, att det finns en formlig guldgruva att ösa ur, bloggar inom alla upptänkliga ämnen och av alla slags människor, kända som okända.
En verkligt intressant blogg som jag har upptäckt nu i dagarna handlar om människor som lider av biverkningar efter svinvaccinet, och det är många. Barn, tonåringar, vuxna - det finns förmodligen ett enormt mörkertal också, för många fall kommer ju inte till allmän kännedom. Och vissa får inte ens sina symptom erkända som biverkningar av sprutan. Kolla gärna liveftersprutan. Jag är gladare än nånsin att jag avstod från den.

På tal om bloggare, så vill jag gratulera Tofflan som vunnit ett pris för ett av sina blogginlägg! Verkligen kul.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack raring!!! :D