fredag 8 april 2011

Ledig fredag

Grått och småregnigt. Men lite regn är bara bra, eftersom det tar bort dom återstående snöresterna.
Jag har en tvättmaskin på gång. Funderar på om jag ska ge mig ut och gå/jogga när den är klar.

Egentligen är det här en ledig dag. Visst finns det saker att göra och projekt att ta tag i, men inget av det är akut. Så jag laddar inför kvällen och den disputationsfest ska jag gå på. Älskade K. jobbar och kunde inte byta bort sitt pass, men själv ska jag glad i hågen (hoppas jag) bege mig till Hotell Linné för trerättersmiddag och utlovade klackar i taket.
Jag älskar när saker är på Hotell Linné, eftersom det är den fest- och möteslokal som är närmast där vi bor. Det tar ungefär 10 minuter att gå dit i normal takt.
Nästa fredag ska jag också dit, fast då handlar det inte om fest utan om jobb.

Inga kommentarer: