tisdag 26 april 2011

Nya utmaningar?

Idag har jag pratat med ett medium som berättade intressanta saker, bland annat om den närmaste framtiden. Nya, tuffa utmaningar väntar från och med nästa månad, särskilt på det yrkesmässiga planet. Det  får gärna stämma, det är bra om det händer något nytt, bara det inte är överdrivet tufft... Och nästa månad, det är ju snart. Nästa månad är nästa vecka, inser jag snabbt. My God, det är sista april på lördag, och på fredag får vi trevligt besök från Västkusten. Lite städning kan behövas inför det, lite handling likaså.

Men dom här yrkesmässiga utmaningarna...det känns spännande, och jag kommer väl snart att förstå exakt vad det handlar om.
En annan intressant sak som mediet sa, är att det försvunna armband jag berättade om tidigare inte är stulet. Det ligger på ett ställe som jag absolut inte kan tänka mig, och det kommer att återfinnas. Perfekt. Då kan jag vänta på dess återkomst/upphittande. Om hon har rätt, vilket jag innerligt hoppas, så kommer det att dyka upp när jag minst anar det. Och det är ju skönt att slippa misstänka att någon har norpat det. Det var bara för jobbigt att tänka i sådana banor.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm... jag har ju sagt att armbandet inte är stulet! Det ligger i en bröstficka, tror jag. I en blå eller turkos skjorta eller jacka, snarare skjorta. Sätt igågn och leta igenom garderoben nu! :D
Hoppas de yrkesmässiga utmaningarna är av det positiva slaget! Själv ska jag träffa en ny coach på torsdag. Ringer nån dag ang. pusslet också! :D

Monica Hortell sa...

Hm. Jag som trodde jag hade letat i varenda bröstficka (och andra fickor också). Ska kolla om jag har missat någon.
Lycka till med coachen!

Monica Hortell sa...

Varenda bröstficka är nu vittjad. Nothing. :-(