måndag 4 juli 2011

Fortsatt firande

Den jämna födelsedagen fortsätter. Vi har ätit bakelse med hallon och druckit rosa champagne.




Av K. fick jag en helt underbar present: en helg i Stockholm med biljetter till musikalen/popversionen av Romeo och Julia med bland andra Måns Zelmerlöv. Den föreställningen har fått enormt bra recensioner, och jag har verkligen varit sugen på att se den. Nu blir det av! Hur kul som helst!


Jättevackra rosor fick jag också.


Vi har också gjort lite mat inför kvällen. Tyvärr kom ett återbud. C., som vi verkligen sett fram emot att träffa, är dålig och ligger på sjukhus. Tråkigt. Men vi hoppas hon klarar pärsen även denna gång. Bra energi ska skickas.

Nu ska jag göra i ordning en tomatsallad. Sedan kan jag slappna av. Funderar redan nu på om jag ska en stor fest i efterhand någon gång i augusti när folk är hemma. Som sagt, man vill inte att det ska ta slut...:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

BRA! Man ska fira(s) ordentligt när man fyller nolla!