tisdag 17 maj 2011

Ingen koll på kvitton!

Åh, hjälp! Jag håller på att sortera kvitton. Deklarationerna skulle ju vara inlämnade för ett tag sedan, men eftersom jag också har enskild firma och dom som hjälper mig med bokslut o.d. alltid har avtal med skattemyndigheterna om ett visst uppskov, så lämnar jag inte in mina papper förrän nån gång i mitten/slutet av maj.

Det brukar aldrig vara några problem, bara jag väl sätter mig ner och gör det. Men idag går det inte så bra. Jättefrusterande är vad det är. Kvitton saknas! Fakturor är inte utskrivna! Jag får obehagliga "men vad fasen, jag har ingen koll"-flashar. Inte kul alls. Riktigt obehagligt faktiskt. Och ovant.

Så nu ska jag ta en paus. Troligen har jag för mycket i huvudet samtidigt. Och jag måste ladda inför den astrokonsultation jag snart ska ha.
Men var ÄR dom saknade kvittona??!

Inga kommentarer: